Samen met ouders

Een goed contact met de ouders is heel belangrijk, want een goede samenwerking tussen school en thuis bevordert het welzijn van een kind. Door open te staan voor elkaars ideeën en naar elkaar te luisteren zorgen we voor een goede samenwerking.

03_Regenboog-33

BasisOnline

We informeren ouders over belangrijke gebeurtenissen op school en over de ontwikkeling van hun kind. Via het handige ouderportaal BasisOnline communiceren we over praktische zaken. Om de week komt er een nieuwsbrief uit, die we ook publiceren in het ouderportaal.

Contactmomenten

We beginnen het schooljaar met startgesprekken, organiseren een informatieavond voor groep 3 t/m 8 en plannen twee keer per jaar een 10-minutengesprek in. We kijken dan naar de vorderingen van je kind(eren). De deur staat altijd open voor een gesprekje tussendoor en als er zorgen zijn over een kind, dan nemen we daar alle tijd voor.

Missie en visie

Wij geloven in de talenten van kinderen en stimuleren kinderen om zelfvertrouwen te ontwikkelen, zodat ieder kind zijn plek vindt in deze wereld.